dimarts, 25 de gener del 2011

Obres amb les que més he gaudit

En aquesta entrada pretén mostrar les dues làmines amb les quals he gaddit més i han resultat més significatives per mi i pel que fa al meu aprenentatge i desenvolupament de les habilitats artístiques. Encara que en podria haver seleccionat més,penso que aquestes han estat les que m'han oferit una major oportunitat d'experimentar i descobrir.




Aquest treball ha estat un amb els que més he pogut gaudir, degut a la llibertat amb lan qual he pogut experimentar amb les temperes. En aquesta làmina teniem que dividir-la en uns 30 quadres aproximadament i elaborar un color diferent per cadascun d'aquests. Per elaborar aquesta gamma de colors sols podiem emprar el blanc, el blau cian, el rosa magenta i el groc. La veritat és que cada combinació que realitzava resultava una experiència i una sorpresa, ja que et podia aparèixer un color ben maco, un color que no pensaves que sorgís amb aquesta combinació o un color ben extrany. Ha estat una làmina molt entretinguda i ha estat tot un repte fer-la. He de confessar que aquest ha resultat el segon intent, ja que en el primer no vaig obtenir els resultats que esperava, però ha valgut la pena.






Aquest treball el vam realitzar la sessió abans de les vacances de Nadal. En veritat, aquesta clase fou programada a causa de no disposar de fang, però he de dir que personalment em va agradar molt. Cal dir que en un primer moment tota la classe part de les persones que erem a classe estavem un poc reticents a realitzar aquesta activitat, la qual consistia en donar volum a una fulla de paper sense emprar la papiroflexia, sols experimentan i deixant volar la imaginació, sense poder emprar cinta adhesiva, ni cola ni tisores... es a dir, no podíem emprar cap eina, sols la imaginació. En un primer moment creia que seria incapaç de realitzar qualsevol tipus de figura, ja que em considero poc creativa, però una vegada superada aquesta barrera, vaig anar experimentant i experimentant i van anar sorgint figuretes que fins i tot es mantenien en peu, tenien un cert equilibri.
Per mi aquesta activitat fou molt agradable i divertida, ja que a més a més anaven comentant amb les nostres companyes i vam gaudir d'una activitat que personalment em va sorpprendre i agradar, una vegada superada les pors i resistències inicvials. Des d'aquí m'agradaria animar a tots experimenteu i manipuleu, ja que descobrireu que sou capaços de fer més del que podeu imaginar... Sols heu de deixar la vostra imaginació!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada